Podcast: Reziliencia s Prof. Léom Brunom, Ph.D.
Lucia Bacíková
9. jún 2023
V júni sme mali vzácnu návštevu z Brazílie. Profesor Léo Bruno, Ph.D. pôsobí na Fundação Dom Cabral, Nova Lima, Brazil a na Universidade do Estado do Amazonas/ESO, Brazil. Tentokrát sa s nami podelil o výsledky výskumu, ktorý bol zameraný na rezilienciu a leadership.
Who is prof. Léo Bruno?
What is your professional background?
What are the biggest achievements in your professional but also private life?
What were the biggest challenges in your professional but also private life?
Are you a resilient person?
How do you see the world as it is today?
Is it an ability we are born with?
What is the definition of Resilience?
Why everyone needs resilience?
Do most people consider themselves to be fairly resilient?
How to build resilience?
Is it of vital importance to make proper decision?
Can resilience transform people?
Does resilience affect how you influence people?
Páčil sa vám tento článok? Prihláste sa do odberu noviniek a nenechajte si ujsť žiaden nový príspevok.
Pre všetkých nových odberateľov sme prichystali DARČEK!
Ďalšie príspevky
Erasmus+KA203
Predstavujeme partnerov projektu – KA203 Erasmus+ projekt “Transformation of a traditional language school by means of business model innovation.” (2020-1-CZ01-KA203-078478)
O tretinu vyšší zisk, aj vyšší plat vďaka vzdelaným zamestnancom
Chcete mať výkonnejší tím a viac predávať? Kontinuálne vzdelávanie vašich zamestnancov by sa teda malo stať nevyhnutnou súčasťou vašej firemnej filozofie.
Kontakt s cudzím jazykom na univerzitách strácajú
Zo stredných škôl vychádzajú jazykovo čoraz lepšie vybavení študenti, no po vysokej škole často opäť potrebujú kurzy cudzieho jazyka na úrovni maturity. Prečo je to tak?
Už to nie je lákadlo, ale bežná vec
Ako môže firma zhodnotiť, či má systém benefitov nastavený správne? Ktorými benefitmi sa dnes snažia firmy svojich zamestnancov motivovať?
„Prečítajte“ človeka už na prvom stretnutí – dá sa to naučiť
Kedysi sa vravelo, že na výber vhodného spolupracovníka stačí mať „dobrý nos“. To už dávno neplatí, a tak sa zamestnávatelia, personalisti a napokon aj ich zamestnanci často zbytočne trápia. Podriadený nespĺňa očakávania nadriadeného, zamestnanec zasa nie je v práci spokojný. Pritom týmto profesionálnym chybám možno predchádzať.