Blog
Médiá vs. moje prežívanie
Peter Sunyík
23. marec 2020
Dĺžka čítania: 4 min.
Prečítané: 862 x
Stále je niečo, čoho sa môžeme báť. Médiá dokážu vymývať naše mozgy s veľkou pravidelnosťou. Bude najzimšia zima za posledných sto rokov. Blíži sa veterná smršť. Kríza. Zdražie chlieb, benzín. Pravidelné senzácie. Prilákať ľudí k televízorom, mobilom a pod. Urobiť všetko preto, aby ľudia verili ilúziám.
Neverím, že by sme sa mali báť. Celá táto situácia je o tom, že sa priblížime k svojim scenárom, ktoré máme v mozgoch. To, čomu budeme veriť, to pre nás bude existovať. Ak sa budeme báť, že ochorieme, tak ochorieme. Ak sa budeme báť finančných strát, tak stratíme. Ak sa budeme báť, že nie sme dosť dobrí pre našich partnerov, naše sebavedomie bude klesať a pravdepodobne prídeme o náš vzťah.
Uvedomujem si, čo sa deje vo svete. Uvedomte si, čo sa deje vo vás. Môžeme pozornosť zamerať na to, že vírus ma ľahký priebeh a môžeme sa zamerať na to, koľko ľudí zomrelo. V danej chvíli sa môžeme rozhodnúť, či chceme veriť v to najhoršie alebo budeme k sebe pristupovať s pokojom.
Ak prežívame strach, naša psychika bude zraniteľnejšia a naše telo bude citlivo reagovať na to, čo prežívame. Jednoducho, ak sa budem báť choroby, budem z nej v strese, ľahšie ju dostanem. Práve preto, že moja pozornosť bude zameraná na posilňovanie tejto myšlienky.
Páčil sa vám tento článok? Prihláste sa do odberu noviniek a nenechajte si ujsť žiaden nový príspevok.
Pre všetkých nových odberateľov sme prichystali DARČEK!
Ďalšie príspevky
Vzdelávanie príslušníkov hraničnej a cudzineckej polície v anglickom, ruskom a ukrajinskom jazyku
Vzdelávanie príslušníkov hraničnej a cudzineckej polície v anglickom, ruskom a ukrajinskom jazyku.
Erasmus+KA203
Predstavujeme partnerov projektu – KA203 Erasmus+ projekt “Transformation of a traditional language school by means of business model innovation.” (2020-1-CZ01-KA203-078478)
O tretinu vyšší zisk, aj vyšší plat vďaka vzdelaným zamestnancom
Chcete mať výkonnejší tím a viac predávať? Kontinuálne vzdelávanie vašich zamestnancov by sa teda malo stať nevyhnutnou súčasťou vašej firemnej filozofie.
Kontakt s cudzím jazykom na univerzitách strácajú
Zo stredných škôl vychádzajú jazykovo čoraz lepšie vybavení študenti, no po vysokej škole často opäť potrebujú kurzy cudzieho jazyka na úrovni maturity. Prečo je to tak?
Už to nie je lákadlo, ale bežná vec
Ako môže firma zhodnotiť, či má systém benefitov nastavený správne? Ktorými benefitmi sa dnes snažia firmy svojich zamestnancov motivovať?